close

深夜裡的陌生人

以前聽過,很喜歡的一首歌,聽過的人不知道多不多?因為前幾天在影片黃金女郎裡面,桃樂蒂有提到法蘭克.辛那屈,那一集為了看他演唱會........我就想到這首"深夜裡的陌生人"事實上當初叫深夜的薩克斯風也是因為這首歌給我的靈感

前幾天把名字改成李歡,朋友跟我說,怎麼不是李尋歡?我說李尋歡,還要尋才有歡,我叫李歡,不用找快樂自己就會來,昨天對發票馬上就中1000塊,這就是改名改對的好處,不改的話,整天薩克斯風的叫,景氣不好,都要喝西北風了

Strangers in the night exchanging glances
Wondring in the night
What were the chances wed be sharing love
Before the night was through.

Something in your eyes was so inviting,
Something in you smile was so exciting,
Something in my heart,
Told me I must have you.

Strangers in the night, two lonely people
We were strangers in the night
Up to the moment
When we said our first hello.
Little did we know
Love was just a glance away,
A warm embracing dance away and -

Ever since that night weve been together.
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.

arrow
arrow
    文章標籤
    垃圾 跳槽 工作
    全站熱搜

    李歡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()